پایان نامه1

تحقیق

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

خدای بزرگ میخواهد که من بسوزم و قطرات اشکم از غم و درد سرشته شود.خدای بزرگ فرمان داده است که استخوان هایم زیر کوه غم خرد شود و به هیچ وسیله تسکین نیابم. خدای بزرگ می خواهد که در سیلاب های خطر غرق شوم تا امکان استراحت برای من نباشد.

  خدای بزرگ امر کرده است که طوفان های سهمگین مرا بربایند و همچون پر کاه مرا در گیرودار حوادث از یک طرف به طرف دیگر پرتاب کنند و هرگز آرامشی نیابم.

  این است زندگی من، این است سرنوشت، این است آن چه خدای بزرگ بر من مقدر کرده است. من نیز عاشقانه و متواضعانه تسلیم ارادۀ اویم و جز این چیزی نمی خواهم.

حالا می شود موضوع پایان نامه  زندگی ما چنین باشد.


http://s5.picofile.com/file/8103680584/001_2_.gif




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۴

لیلا دانشجوی ترم آخرکارشناسی بود.دردغدغه ی پایان نامه خود غوطه ور شده بود.چون پایان نامش مقاله انگلیسی بود واونو حسابی کلافه کرده بود که یا ترجمه کنه یاتمرکز کافی روی متن داشته باشه,ترجمه متن رو به مترجمی داد واون به نحو احسن برای او ترجمه کرده بود رفت از مترجم تشکر کنه دید عمیقا داره فکر می کنه انگار متوجه حضور لیلا خانم نشده بود .دید متنی که تو مقاله بوده جلوی ایشون هست .متن انگلیسی نوشته ای از شهید چمران دربرداشت خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی دنیا مرااز یاد توغافل نگرداند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۱

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۳۹