پایان نامه1

تحقیق

نتیجه پایان نامه

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

وای چند روز دیگه باید پایان نامه ام راتحویل استاد بدهم.هنوز خیلی کار دارم نمی دونم چه جوری جمع وجورش کنم من ترم آخررشته مشاوره درمقطع کارشناسی ارشد هستم رشته ی خوبی هست.دیروز وقتی داشتم دنبال مطلبی برای پایان نامم انتخاب کنم .به مقاله جالبی رسیدم وحرف های عجیبی اون جا نوشته شده بود.عنوان مقاله اشک خدابود وقتی باسعی وکوشش زیاد تونستم اونو ترجمه کنم تازه فهمیدم اشک خدایعنی چه؟آخه قبلش گفتم واه مگه خدااشک داره!فهمیدم اگربنده ای دلش بشکنه واشکی ازگوشه ی چشمم جاری بشه آن اشک خداست.بعد به خودم بالیدم که من بنده ی چه خدای مهربانی هستم.ودیگرهیچ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.